Často kladené otázky

Najčastejšie otázky
Kedy môžem zájazd stornovať?
+ -

Zájazd môžete zrušiť kedykoľvek po podpise zmluvy až do dňa odchodu. Upozorňujeme, že storno poplatky sa môžu zvýšiť v závislosti od počtu dní zostávajúcich do odchodu na dovolenku. Storno podmienky sú vždy uvedené vo všeobecných obchodných podmienkach organizátora zájazdu, ktoré ste obdržali spolu s platobným mailom.

Kedy môžem zájazd stornovať?
+ -

Zájazd môžete zrušiť kedykoľvek po podpise zmluvy až do dňa odchodu. Upozorňujeme, že storno poplatky sa môžu zvýšiť v závislosti od počtu dní zostávajúcich do odchodu na dovolenku. Storno podmienky sú vždy uvedené vo všeobecných obchodných podmienkach organizátora zájazdu, ktoré ste obdržali spolu s platobným mailom.

Kedy môžem zájazd stornovať?
+ -

Zájazd môžete zrušiť kedykoľvek po podpise zmluvy až do dňa odchodu. Upozorňujeme, že storno poplatky sa môžu zvýšiť v závislosti od počtu dní zostávajúcich do odchodu na dovolenku. Storno podmienky sú vždy uvedené vo všeobecných obchodných podmienkach organizátora zájazdu, ktoré ste obdržali spolu s platobným mailom.

Kedy môžem zájazd stornovať?
+ -

Zájazd môžete zrušiť kedykoľvek po podpise zmluvy až do dňa odchodu. Upozorňujeme, že storno poplatky sa môžu zvýšiť v závislosti od počtu dní zostávajúcich do odchodu na dovolenku. Storno podmienky sú vždy uvedené vo všeobecných obchodných podmienkach organizátora zájazdu, ktoré ste obdržali spolu s platobným mailom.

Kedy môžem zájazd stornovať?
+ -

Zájazd môžete zrušiť kedykoľvek po podpise zmluvy až do dňa odchodu. Upozorňujeme, že storno poplatky sa môžu zvýšiť v závislosti od počtu dní zostávajúcich do odchodu na dovolenku. Storno podmienky sú vždy uvedené vo všeobecných obchodných podmienkach organizátora zájazdu, ktoré ste obdržali spolu s platobným mailom.

Kedy môžem zájazd stornovať?
+ -

Zájazd môžete zrušiť kedykoľvek po podpise zmluvy až do dňa odchodu. Upozorňujeme, že storno poplatky sa môžu zvýšiť v závislosti od počtu dní zostávajúcich do odchodu na dovolenku. Storno podmienky sú vždy uvedené vo všeobecných obchodných podmienkach organizátora zájazdu, ktoré ste obdržali spolu s platobným mailom.

Kedy môžem zájazd stornovať?
+ -

Zájazd môžete zrušiť kedykoľvek po podpise zmluvy až do dňa odchodu. Upozorňujeme, že storno poplatky sa môžu zvýšiť v závislosti od počtu dní zostávajúcich do odchodu na dovolenku. Storno podmienky sú vždy uvedené vo všeobecných obchodných podmienkach organizátora zájazdu, ktoré ste obdržali spolu s platobným mailom.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Kontaktujte nás